torsdag 24 februari 2011

Kärlek ute på Svenska Högarna

<3 Alex, hej! <3

<3 Jag vill berätta en grej. <3

<3 Du ska veta att jag gillar dig. <3



<3 Jag gillar din stil, <3

<3 du har ett vackert smil, <3

<3 du är så söt att jag vill äta dig med fil. <3



<3 Vi ska bli vänner, <3

<3 och presenteras för alla vi känner, <3

<3 alla hatord vi bränner. <3



<3 Vi kan bo ihop, <3

<3 och ropa glädjerop, <3

<3 och kanske gå på dop. <3



<3 Vi är fria som vinden, <3

<3 och ska smeka varann på kinden, <3

<3 kanske kyssas under linden. <3



<3 Vi ska resa till exotiska platser, <3

<3 vi lär oss många vackra ordsatser, <3

<3 och åka på långa seglatser. <3



<3 Vi ska smeka varandras lår, <3

<3 vi masserar varandras tår, <3

<3 och alla andra små vrår. <3



<3 Vi ska gå på bio, <3

<3 där går det Mio, min Mio, <3

<3 där ska vi sitta och äta brio. <3



<3 Vi gifter oss i ett fjärran land, <3

<3 jag håller i din hand, <3

<3 sedan firar vi på en strand. <3



<3 Vi ska få barn tillslut, <3

<3 jag sa: luta dig tillbaks och njut! <3

<3 Det kom ett tjut! <3

<3 Och sedan kom barnet ut. <3



<3 Vi lever lyckliga i alla våra dar, <3

<3 det är inte mycket att skriva kvar, <3

<3 det enda jag behöver är ett svar. <3



//Lukas Mörtsorb

1 kommentar:

Amber sa...

Jag läste den på er Wikisida - fantastiskt litet verk!!